Należy podkreślić, że bezpośrednia obsługa klienta będzie prowadzona w obowiązującym reżimie sanitarnym, z zachowaniem niezbędnego dystansu fizycznego.
Zasady bezpośredniej obsługi klienta:
Przy wejściu głównym do budynku w godzinach pracy Urzędu została wystawiona skrzynka podawcza przeznaczona na korespondencję klientów kierowaną do Urzędu.
W holu Urzędu uruchomiona jest Informacja dla klientów Urzędu.
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy odbywa się w pokoju nr 4.
W sprawach dotyczących:
- zgłoszenia podjęcia pracy - klienci przyjmowani są przez doradców klienta zgodnie z pierwszą literą nazwiska,
- dodatków aktywizacyjnych - klienci przyjmowani są w pokoju nr 40,
- złożenia wniosku dotyczącego numeru rachunku bankowego - klienci przyjmowani są w pokoju nr 66.
W pozostałych sprawach Dział Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego oraz Dział Instrumentów Rynku Pracy i Rozwoju Zawodowego przyjmują klientów po uprzednim umówieniu wizyty na konkretny dzień i godzinę.
W holu Urzędu jednocześnie może przebywać maksymalnie 14 osób.
Ponadto nadal zachęcamy klientów do kontaktu z Urzędem w formie elektronicznej (e-puap, elektroniczna skrzynka podawcza, e-mail), telefonicznie oraz drogą pocztową.