Zasady przyjmowania klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu

Print Drukuj
Z dniem 8 czerwca 2020 r. Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu wznawia bezpośrednią obsługę klientów.
 
Należy podkreślić, że bezpośrednia obsługa klienta będzie prowadzona w obowiązującym reżimie sanitarnym, z zachowaniem niezbędnego dystansu fizycznego.
 
Zasady bezpośredniej obsługi klienta:
 
Przy wejściu głównym do budynku w godzinach pracy Urzędu  została wystawiona skrzynka podawcza przeznaczona na korespondencję klientów kierowaną do Urzędu.
 
W holu Urzędu uruchomiona jest Informacja dla klientów Urzędu.
 
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy odbywa się w pokoju nr 4.
 
W sprawach dotyczących:
  • zgłoszenia podjęcia pracy - klienci przyjmowani są przez doradców klienta zgodnie z pierwszą literą nazwiska,
  • dodatków aktywizacyjnych - klienci przyjmowani są w pokoju nr 40,
  • złożenia wniosku dotyczącego numeru rachunku bankowego - klienci przyjmowani są w pokoju nr 66.
 
W pozostałych sprawach Dział Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego oraz Dział Instrumentów Rynku Pracy i Rozwoju Zawodowego przyjmują klientów po uprzednim umówieniu wizyty na konkretny dzień i godzinę.
 
W holu Urzędu jednocześnie może przebywać maksymalnie 14 osób.
 
Ponadto nadal zachęcamy klientów do kontaktu z Urzędem w formie elektronicznej (e-puap, elektroniczna skrzynka podawcza, e-mail), telefonicznie oraz drogą pocztową.
 
Informacje o publikacji dokumentu